Av Lexi - 31 maj 2012 17:46

Som rubriken säger åkte jag aldrig för jag fastnade i Stockholm och shoppade kläder. Trodde aldrig att Sverige skulle ha så mycket kläder där   Sen så fick jag ju lov att åka till Reykavik och  jobba... Och imorgon åker jag tillbaka till Stockholm och jag ska stanna 2 hela veckor. 1 vecka i Stockholm sen till Örnsköldsvik 1 vecka. Kommer åka tåg dit upp också   Tycker det är så mysigt. Tillochmed mysigare än flygplan och bil. Jaja,

Bye bitches

Av Lexi - 16 maj 2012 10:15

Vaknade precis kommer snart sticka iväg och hälsa på Coroline som är min dumma syster. Saknar henne lite.

Jag är i Ö-vik imorgon vid kl 15 eller 16. Det känns kul. Jag kommer bo mitt i stan i ett litet hotell. Kommer ha det kul förstår ni ;)

Bye Bitches

Av Lexi - 15 maj 2012 20:34

Jag har inte bloggat på ett tag för att det har varit så härligt i Rom att jag helt enkelt inte orkade blogga :) Hoppas ni förlåter mig hursomhelst åker jag ju snart till ö-vik. Jag åker på torsdag och det ska bli kul att träffa mina svenska kompisar där (fast jag bara har en hihi).

Av Lexi - 7 maj 2012 14:27

Taxin är på väg och ska ta mig till flygplatsen som ska ta mig till Rom  . Känner mig så grymt taggad för det är första gången jag är där  . Jag ska bo på det HÄR hotellet. Och dett a är min svit :)

Av Lexi - 6 maj 2012 12:23

Som rubriken säger åker jag till Rom imorgon och där ska jag vara i 5 dagar. Kommer bli skitkul!  . Sen är jag hemma i vecka och sen åker jag till ö-vik. Ser verkligen framemot att träffa min exbästis  . Men hon hatar mig... J

Jag kommer blogga ifrån Rom också så ni kommer inte slippa mig

XOXO

Av Lexi - 5 maj 2012 23:23

Som rubriken hittade jag bara min blåa klänning som hon hade "lånat". Jag undrar verkligen vart den andra är?   . Jag ska fan sätta upp videokamera i hela huset tillochmed toaletten!! Jaja och JA Katherine jag förlåter dig men ska iallafall avslöja några hemlisar om dig

1, Hon har snott min pojkvän från mig en gång (men eftersom jag är en förlåtande person så ja).

2, Hon skulle ha varit tjock ifall inte jag hade förvandlat henne.

3, Hon har en tvillingsyster som också heter Kateherine (och dom ser precis likadana ut).

4, Hon älskar när folk kliar henne bakom örat

5, Hon står i skuld till mig

Av Lexi - 5 maj 2012 15:50

Hihi vaknade nu efter Katherines roliga fest igår. Hon pratade i sömnen och hon sa att hon hade "lånat" några klänningar av mig som hon inte hade lämnat tillbaka  . Så nu ska jag gå på klänningsjakt i hennes walk in closet

Glöm inte att följa min blogg på bloglovin om du vill veta om jag hittade mina klänningar

Följ min blogg med Bloglovin

Bye Bitches

Av Lexi - 4 maj 2012 13:39

Idag vid kl 18 ska jag åka limosin till Kateherines fest! Hon bjuder på en STOR tacobuffe med massor av grönsaker och köttfärs. Jag älskar alla olika sorters av kött och så  gillar jag grönsaker utom avokado, det är så BLÄ. Hursomhelst kommer ha en toppen kväll med Katherine och massa snygga killar ;) Det var såå länge sen jag träffade hon. Efter festen ska vi åka hennes blåa privatjet till Rom (som också är det rätta svaret på frågan).

TJO världen, jag heter Alexisansa men kallas Lexi. Jag är född i Kanada i huvudstaden Ottawa. Jag lever för att shoppa gärnet i Paris, New York, Stockholm och massa andra vacka städer :D Nu går vi väl till den tråkiga delen, jag är 15 år men ser mycket äl

Omröstning

Vem tror du är min bästa vän?